• neiyetu

Applicazione di Xanthohumol

Applicazione di Xanthohumol

Xanthohumol

Lupulusò assai l'unica fonte di xanthohumol naturali.Xanthohumol chì cuntene prudutte da a ghiandola di luppolo in luppoli isoprene basatu, chalcone, ma e so caratteristiche biologiche inerenti facenu chì a so fermentazione di a birra puderia accade dopu à a forma heterogenea di xanthohumol differente per mudificà e so attività biologiche currispundenti.

1. Xanthohumolinibisce a proliferazione di e cellule PC3 di u cancer di prostata umanu

Western blot hè stata utilizata per detectà u ciculu cellulare è l'apoptosi di e cellule per analizà l'attività biologica di xanthohumol in luppoli nantu à a proliferazione di e cellule PC3.L'esperimentu hà dimustratu chì xanthohumol puderia inibisce a proliferazione di e cellule PC3.

2. Effettu antivirale dixanthohumol

Buckwold hà dimustratu questuxanthohumolhà avutu un effettu inhibitory in u virus di dissenteria ruminante (BVDV) herpes simplex virus 1 (HSV-1) è herpes simplex virus 2 (HSV-12).In addition, Wang et al.truvò chì xanthohumol hà un effettu inhibitory in HIV 1.Louis et al.hà studiatu l'effettu inhibitory di xanthohumol nantu à u virus di l'hepatitis C è truvò chì xanthohumol puderia inibisce significativamente u nivellu di RNA di u virus di l'hepatitis C à 3,53 U mol.L-1, chì indica chì xanthohumol avia attività biologica contru u virus di l'hepatitis C.

3, attività biologica antioxidante dixanthohumolin luppulu

I flavonoidi polifenoli in u lupu eranu principarmenti sustanzi chalcone cum'è xanthohumol, seguitu da flavonoidi cum'è actilina, quercetin, myricetin è flavonols. Flavonoids è polyphenols anu una forte capacità di catturà radicali liberi è attività antioxidante.

 

Email:sales7@ie-extract.com
Indirizzu: Moca Block 6, Gaoke Shangdu,
Zhangba 5th Road, Xi'an Hi-tech
Zona di sviluppu, Xi'an Cina

logu


Tempu di Postu: Settembre-08-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi